Digital art academy artimiausi mokymai

ARTIMIAUSI MOKYMAI
Gruodžio 3d.

Mokymu trukme

MOKYMŲ TRUKMĖ
3 – 4 val. 

Paskaitu laikas

LAIKAS
Antradieniais
18.00 – 21.00 val.

VIETA
Tilto g. 19 – 27, Vilnius

DAA kursai kaina

KAINA
150 €

Patirtis

APIE MOKYMUS

Instagram‘e jau 650 000 lietuvių. Per artimiausius porą metų čia bus, turbūt, visi jūsų konkurentai. Strategiškai teisingai ir efektyviai komunikuoti socialiniuose tinkluose reikia pradėti dabar – šiuose Instagram mokymuose sužinosite kaip. Mokymai tinka rinkodaros skyriaus vadovams, specialistams, socialinių tinklų vadovams, mažo/vidutinio verslo vadovams ir kitiems norintiems giliau pažinti Instagram.

Digital art academy artimiausi mokymai

ARTIMIAUSI MOKYMAI
Gruodžio 3d.

VIETA
Tilto g. 19 – 27, Vilnius

Mokymu trukme

MOKYMŲ TRUKMĖ
3 – 4 val.

DAA kursai kaina

KAINA
99 €

Paskaitu laikas

LAIKAS
Antradieniais
18.00 – 21.00 val.

Digital art academy artimiausi mokymai

ARTIMIAUSI MOKYMAI
Gruodžio 3d.

VIETA
Tilto g. 19 – 27, Vilnius

Mokymu trukme

MOKYMŲ TRUKMĖ
3 – 4 val. 

DAA kursai kaina

KAINA
150 €

Paskaitu laikas

LAIKAS
Antradieniais
18.00 – 21.00 val.

APIE MOKYMUS

Instagram‘e jau 650 000 lietuvių. Per artimiausius porą metų čia bus, turbūt, visi jūsų konkurentai. Strategiškai teisingai ir efektyviai komunikuoti socialiniuose tinkluose reikia pradėti dabar – šiuose Instagram mokymuose sužinosite kaip. Mokymai tinka rinkodaros skyriaus vadovams, specialistams, socialinių tinklų vadovams, mažo/vidutinio verslo vadovams ir kitiems norintiems giliau pažinti Instagram.

Patirtis

APIE MOKYMUS

Instagram‘e jau 650 000 lietuvių. Per artimiausius porą metų čia bus, turbūt, visi jūsų konkurentai. Strategiškai teisingai ir efektyviai komunikuoti socialiniuose tinkluose reikia pradėti dabar – šiuose Instagram mokymuose sužinosite kaip. Mokymai tinka rinkodaros skyriaus vadovams, specialistams, socialinių tinklų vadovams, mažo/vidutinio verslo vadovams ir kitiems norintiems giliau pažinti Instagram.

Patirtis
Ko ismoksi

KO IŠMOKSI?

Mokymų metu gausi daug praktinės informacijos, susipažinsi su efektyviu Instagram komunikacijos planavimu, įgyvendinimu ir matavimu, išmoksi kurti įtraukiantį turinį, atrinkti, pernaudoti turinį, planuoti reklamas, vykdyti influencerių marketingą, auginti, įtraukti sekėjus ir išnaudojant visas Instagram galimybes gauti išskirtinai gerų rezultatų.

Ko ismoksi

KO IŠMOKSI?

Mokymų metu gausi daug praktinės informacijos, susipažinsi su efektyviu Instagram komunikacijos planavimu, įgyvendinimu ir matavimu, išmoksi kurti įtraukiantį turinį, atrinkti, pernaudoti turinį, planuoti reklamas, vykdyti influencerių marketingą, auginti, įtraukti sekėjus ir išnaudojant visas Instagram galimybes gauti išskirtinai gerų rezultatų.

Ko ismoksi

KO IŠMOKSI?

Mokymų metu gausi daug praktinės informacijos, susipažinsi su efektyviu Instagram komunikacijos planavimu, įgyvendinimu ir matavimu, išmoksi kurti įtraukiantį turinį, atrinkti, pernaudoti turinį, planuoti reklamas, vykdyti influencerių marketingą, auginti, įtraukti sekėjus ir išnaudojant visas Instagram galimybes gauti išskirtinai gerų rezultatų.

KARJEROS GALIMYBĖS

Mokymų metu įgysi žinių, kurias galėsi pritaikyti bemaž visiems įmanomiems prekių ženklams – nuo pačių Instagramiškiausių, iki sudėtingų B2B sričių. Ugdydamas turimas ir naujas žinias, galėsi prisidėti prie prekės ženklo žinomumo didinimo, įvaizdžio formavimo ar pardavimų skatinimo.

Programavimo dizaino rinkodaros karjera
Programavimo dizaino rinkodaros karjera

KARJEROS GALIMYBĖS

Mokymų metu įgysi žinių, kurias galėsi pritaikyti bemaž visiems įmanomiems prekių ženklams – nuo pačių Instagramiškiausių, iki sudėtingų B2B sričių. Ugdydamas turimas ir naujas žinias, galėsi prisidėti prie prekės ženklo žinomumo didinimo, įvaizdžio formavimo ar pardavimų skatinimo.

PROGRAMA      

1

DALIS

ĮVADAS

  • Socialinių tinklų situacija pasaulyje ir Lietuvoje;
  • Instagram statistika ir galimybės Lietuvoje;
  • Mitai apie Instagram komunikaciją Lietuvoje;
  • Instagram algoritmo veikimo principai.

2

DALIS

STRATEGIJA

  • Strategijos pasirinkimas pagal išsikeliamus tikslus;
  • Praktiniai Lietuvos ir užsienio prekės ženklų pavyzdžiai.

3

DALIS

TURINIO KŪRIMAS

  • Paskyros kūrimas, jų tipai ir teisingi būdai save pristatyti;
  • Paskyros layout’as, jo tipai ir dažniausios klaidos;
  • Turinio kūrimo pagrindinės gairės ir tendencijos;
  • Alternatyvūs turinio šaltiniai – kaip turėti vaizdų neišsitraukiant fotoaparato;
  • Instagram Stories turinio kūrimo taktikos;
  • Sėkmingi ir nesėkmingi Lietuvos ir užsienio prekių ženklų pavyzdžiai.

4

DALIS

ĮTAIGUS VAIZDAS IR PAVEIKUS TEKSTAS

  • Kokie tekstai veikia, o kokie ne;
  • Kaip rašyti taip, kad žmonės įsitrauktų, pirktų ar dalintųsi turiniu;
  • Kaip organizuoti konkursus;
  • Apie grotažymes išsamiai – kaip, kokias ir kiek jų naudoti.

5

DALIS

INFLUENCERIAI

  • Influencerių strategijos nusistatymas pagal komunikacijos tikslus;
  • Kaip teisingai atsirinkti Influencerį – metodų ir įrankių pavyzdžiai.

6

DALIS

REZULTATAI IR AUGIMAS

  • Kaip teisingai skaityti instagram rezultatus;
  • Reklamos tipai ir kaip pasirinkti tinkamiausią;
  • Growth Hacks – kaip išnaudojant visas galimybes gauti išskirtinai gerų rezultatų;
  • Efektyviausi sekėjų auginimo metodai.

7

DALIS

APŽVALGA

  • Instagram tendencijos ateinantiems metams;
  • Klausimų / Atsakymų sesija.

PROGRAMA      

1

DALIS

ĮVADAS

  • Socialinių tinklų situacija pasaulyje ir Lietuvoje;
  • Instagram statistika ir galimybės Lietuvoje;
  • Mitai apie Instagram komunikaciją Lietuvoje;
  • Instagram algoritmo veikimo principai.

2

DALIS

STRATEGIJA

  • Strategijos pasirinkimas pagal išsikeliamus tikslus;
  • Praktiniai Lietuvos ir užsienio prekės ženklų pavyzdžiai.

3

DALIS

TURINIO KŪRIMAS

  • Paskyros kūrimas, jų tipai ir teisingi būdai save pristatyti;
  • Paskyros layout’as, jo tipai ir dažniausios klaidos;
  • Turinio kūrimo pagrindinės gairės ir tendencijos;
  • Alternatyvūs turinio šaltiniai – kaip turėti vaizdų neišsitraukiant fotoaparato;
  • Instagram Stories turinio kūrimo taktikos;
  • Sėkmingi ir nesėkmingi Lietuvos ir užsienio prekių ženklų pavyzdžiai.

4

DALIS

ĮTAIGUS VAIZDAS IR PAVEIKUS TEKSTAS

  • Kokie tekstai veikia, o kokie ne;
  • Kaip rašyti taip, kad žmonės įsitrauktų, pirktų ar dalintųsi turiniu;
  • Kaip organizuoti konkursus;
  • Apie grotažymes išsamiai – kaip, kokias ir kiek jų naudoti.

5

DALIS

INFLUENCERIAI

  • Influencerių strategijos nusistatymas pagal komunikacijos tikslus;
  • Kaip teisingai atsirinkti Influencerį – metodų ir įrankių pavyzdžiai.

6

DALIS

REZULTATAI IR AUGIMAS

  • Kaip teisingai skaityti instagram rezultatus;
  • Reklamos tipai ir kaip pasirinkti tinkamiausią;
  • Growth Hacks – kaip išnaudojant visas galimybes gauti išskirtinai gerų rezultatų;
  • Efektyviausi sekėjų auginimo metodai.

7

DALIS

APŽVALGA

  • Instagram tendencijos ateinantiems metams;
  • Klausimų / Atsakymų sesija.

 KĄ GAUSI?   

  • Praktinis žinių pritaikymas;
  • Konsultacijos su mentoriumi;
  • Palydoviniai renginiai;
  • Mentorystė planuojant karjerą ar vystant idėją;
  • Įkvepianti startup aplinka;
  • Inovacijomis besidominti bendruomenė;
  • Kino, pitch vakarai;
  • Kava ir kruasanai;
  • Kosminė motyvacija.
DAA kursai
DAA kursai

 KĄ GAUSI?    

  • Praktinis žinių pritaikymas;
  • Konsultacijos su mentoriumi;
  • Palydoviniai renginiai;
  • Mentorystė planuojant karjerą
    ar vystant idėją;
  • Įkvepianti startup aplinka;
  • Inovacijomis besidominti
    bendruomenė;
  • Kino, pitch vakarai;
  • Kava ir kruasanai;
  • Kosminė motyvacija.

  TURI KLAUSIMŲ?      

  SUSISIEK!  

  TURI KLAUSIMŲ? 

  SUSISIEK!  

KOORDINATĖS

54.6884017, 25.2835513
Tilto g. 19 – 27, Vilnius
+370 617 77 786

info@digitalart.lt